ftmasrt Sevgili arkadaşlar. Belim ve kasığımda ağrı vardı 15+6 gün deyim. Doktor düşük riski olabilir dedi progestana başladık bebek daha kasık gölgemde hareketlerini hissediyorum. Bu risk ne zamana kadar devam eder ki 🥹 çok üzgünüm bu aylarda risk bitmiş olmaz mı ya😞
ErhanKubra ftmasrt nasıl bir ağrıydı kasıktaki. çok geçmiş olsun inşallah bebeğini sağ Salim kucağına alırsın
ArvenMom ftmasrt canım güçlü dur üzülme motive et kendini herşey güzel olucaktır haftan erken hareket hissetmeyebilirsin ilk gebelikse o yüzden orda hissediyorum diye sakın kendini de bebeğide strese sokma bende progestan kullanıyorum 31 haftadayım bu haftaya kadar bi çok riskle geldim ki hala riskli geçen doktorum böyle giderse almamız gerekebilir bebeği dedi o kadar çok üzüldüm ki sonra dedim güçlü dur olumsuz düşünme allah bir şekilde yolunu gösterir sadece iyi düşün ki iyi olsun bol bol dinlen su iç uzan ayaklarını yukarı uzatarak dinlen iyi gelir ayakta çok kalma güzel beslen bol bol gerekli besinleri al 23 kadar düşük tehlikesi vardı 31 olduk erken doğum tehlikesi var ama güçlü duruyorum sende dur bütün dualarım seninle 🫶🏼🩷
miray1995 ftmasrt maalesef ben de 5.ayda düşük riski yaşadım aslında düşük diyorlar da ölü doğum olasılığı demek oluyor. Progestanı hiç ihmal etmeyin bol bol dinlenin Allahın izniyle geçecektir bu günleriniz
ftmasrt ArvenMom Allahım seninde yar yardımcın olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. Progestanı düzenli kullanacağım belki de önlem amaçlı dedi ağrım olduğu için korkutmak istemedi insan tedirgin oluyor dikkat edip dua etmekten başka çare yok 😞
Kfiliz miray1995 bende 20haftadayım sağ kasık bölgemde ara ara bıçak sokulur gıbı sancı oluyor. Uzanırken kalkmak ıstedıgımde karnımın içinde bır acı hıssedıyorum
ftmasrt miray1995 Allahım korusun yaşatmasın acısını. Gayet sağlıklı diyordu doktor belki de önlem amaçlı dedi beni çok korkutmak istemedi . Allahım benimde herkesinde bebeğini sağ selamet kucağına almayı nasip etsin 🙏
muser24 O dönemler benim de ağrılarım vardı, progrstan kullanmaya başladım, hatta sonradan rahim duvarının ince olduğunu söylediler, 33 haftalığız, 34. Haftaya kadar progestani kullanmaya devam edicem. Kendinize dikkat edin, üzülmeyin