Berivanilky Merhaba, şeker yüklemesi yapmadık. Doktorum açlık ve tokluk şekerimi cihazla ölçtürdü. Düzenli yüksek çıkınca diyet verdi. 1 hafta diyet yapıp sonra tekrar 3 günlük bir ölçüm yapacağız. Tavsiyeleriniz ve bu durumu yaşayan var mı