Egeandmom Cuma günü sezeryan olacağım inşAllah doktor 1 gün önce saat 2 de yatış verdi. Acaba yatış işlemleri yapıp eve mi gönderiyorlar yoksa kalıyor musun hastane de🫣
kayseres Egeandmom Bende cuma günü sezeryan olacağım doktorum Perşembe günü akşam eşin yatış işlemlerini yapsın sen cuma sabahtan gelirsin dedi bana . Sizinde öyle olabilir.
hemsireacemianne Egeandmom yatış işlemi yapılırsa kalırsınız ☺️ Benimde 13.04.23 de sezeryanim olacak . Sabah 6 da yatış 8 de sezeryanim olacak inşallah