KumsAlyaa Yagmurcmn Ay şükret canım hamilelikteki terlemeye lohusalıkta terlemek daha berbat daha fazla hiç böyle ter dökmemiştim
Bkmcnkr Yagmurcmn 37+4 oldum. 32. Haftadan beri bende inanılmaz terliyorum. Ara ara sıcak basıyo su gibi terliyorum. Yarım saat sonra hiçbirşey yok gibi normale dönüyorum 😀
busenaz68 Yagmurcmn ben 35 olucam ama son birkaç gündür bende de başladı durup durup terliyorum ateş basıyor gözlük camlarım buğulanıyor o derece 😁 eşime diyorum ateş basıyor yanıyorum o da üşüyorum ne ateşi diyor😁
Yagmurcmn 68selda06 evet ya karın ağrım da var daha sabah geldim doktordan herşey yolunda niye böyle oluyo ki siz kaçıncı haftadasınız
KumsAlyaa 68selda06 Aynen canım resmen su döküyorum sanki sırılsıklam uyurken uyanırken gün içinde her an
68selda06 Yagmurcmn normal dir ozaman terlemeye normal allahtan ağustosun sıcağına denk gelmedi ben ilk dogumum yaza denk gelmişti 3 öğün duş alırdım
Yagmurcmn Aynı regl olcakmışım yada ilk günüymüş gibi geliyor gidiyor artık doğurmak istiyorum 2 haftadır 2 cm açılma var sadece
-ezgi- Yagmurcmn aynıyım 37+4 deyim. Son 1 2 haftadır gece 2 3 kez full terle uyanıyorum, gün içinde de Bi anda ter basıyor geçiyor 11inde sezaryen doğumum var gün sayıyorum bunları atlatmak için 😮💨😊
Yagmurcmn Gerçekten allah yardımcımız olsun ilk hamileliğim ve sürekli değişik birşey olduğunda tedirgin oluyorum
-ezgi- Yagmurcmn benimde aynı ve bugün biraz kasık ve bel ağrılarım var bekliyorum aksi Bi durum olursa diye 😮💨
Yagmurcmn -ezgi- ay o ağrılar hep yalancı ya doğum olursa anlarsın diyolarda doğum sancısı bu değilse nasıl merak ediyorum gerçekten
-ezgi- Yagmurcmn ağrı eşiğim yüksektir ve hep yürüyüşle geçirdim hamileliğimi o yüzden belki hafif olabilir ağrılarım diye düşündüm 🥲😄 yeri falan da biraz bunlara bağladım 😄
Gkcsl Ben de 36+6 yim terliyorum sık sık ben de havalar isindi diye dusunmustum demekki hepimizde olurmuş