preg_tug Arkadaşlar merhaba, bugün 29 hafta için kontrole gittik. Doktor amniyon sıvısını beğenmediğini 2 hafta cok su icip havuc suyu içmem gerektiğini söyledi. Bana önerileriniz olursa çok sevinirim
elizanakbulut preg_tug benimde öyle 9 tane doktor gezdim normal diyen de oldu az diyen de genelde havuç suyu su için diyorlar başka da yapılcak bişey yok eğer çok çok azalırsa direk alırlar çocuğu . ben her ihtimale karşı ciğer iğnesi de olmuştum . sıkı takip lazım çocukta gerilik olabilir
ensensr23 Bol meyve de yemenizi tavsiye ediyorum benim meyveden suyum fazlalaştı şimdi meyve yememeye çalışıyorum özellikle de armut.