Kızlar bu ay ovülasyon testi kullandım yumurtlama göremedim biraz koyulaştı sonra silikleşti pik görmedim . Adetim normalde düzensizdir bi erken bi geç olurum . 1 gün geciktim Şuan ama karın ve göğüs ağrım var test yapmalı mıyım sizce . Yumurtlama olmayınca gebelik olmayacağı için hiç hevesli değilim sanırım adet olacağım na yapayım sizce