Güzel anneler artık ilk haftaları geçip o riskli dönemi atlatıp rahata kavuşan anneler ilk haftalarda ne gibi sıkıntılar yaşadınız arada lekelenmem oluyor çok korkuyorum 7+5 haftalığız acile gitmiştim kese bebeğe göre küçük düşük olur dedi benim doktorum hiç bahsetmedi öyle Bi durumdan o kadar moralim bozukki çok beklediğim Bi gebelikti korkudan tadını çıkaramadım ümit olmanız dileği ile açtım bu konuyu inşallah cevaplarsınız🫶🤗