Kızlar merhaba bugün 8+2 olduğumu sanıyordum 2. Kez doktora gittim ve ultrason da 7+2 çıktı normal regl tarihimden bir hafta sonra geç döllenme olmuş olabilir dedi bu ne demek her hangi bir sorun olur mu siz yaşadınız mı endişelenmem gerekiyor mu onun dışında her şeyi gayet güzel yolunda dedi kalp atışını filan duyduk çok güzeldi maşallah ama bu kafama takıldı size söyleyen oldu mu 🤷🏻♀️