Ben hamile kalmadan önce bilmiyordum şeker varmı yok mu diye sagluk ocagı tahlil aldı açlık 125 cıkmıştı sonra nedokriniloji baktı ha1bc ye 5 açlık 77 tokluk 98 başka bir hastanede açlık 98 bende eve şekwr aleti sipariş ettim dün benim şekerim var mı yok mu şimdi bilmiyorum ki yani hamileyim ne diycekler hangi değerden anlayacaklardır şekerim olup olmadığını kafam karıştı iyice