İlk gebelilik kaybından sonra iyice anne olmaktan umudumu kesmiştim. Bütün umudunu kesenler için yazmak istiyorum hikayemi 🙏
İlk gebeliğim anne karnında kalbi durarak veda etmişti bebeğim bana tam umudumu kestim bidaha anne olamicam dedikten 6 ay sonra tamda kaybettigim bebeğimin muhtemel doğum tarihinde kızıma hamile olduğumu öğrendim ya bişey olursa diye 9 ay geçirdim🙏 40+5te artık son kontrol dedi doktorumuz 2 güne gelmezse suni sancı vericekti ki bu da en çok korktuğumdu doğumu başlatmak için rahim ağzına uyarı yaptı zaten 3 cm acilmam vardı. Eve geldik gece 3 de bı sancı vardı uykudan uyandırdı artık gelicegini anladım duş aldım yemek yedim bu arada sancılar yarım saatten 20 dakikaya düştü pilates felan derken artık 10 dakika da bir olunca eşimi kaldırıp hastaneye gittik 🙏 açılma 4 cm olmuştu bı iki hareket biraz yürüyüş derken 7 cmde suyumu patlattılar ve sonrası tam bir kaos bir yandan sıcak basması bir yandan 3 dakika da bir gelen sancı artık daha hissedilir hale gelmisti doğum haneye alındım su da doğum olucakti ama o su sıcaklığı bunalttı ebeler bu sefer çatala çıkarttı 2 saate yakın catalda sancı çektim artık sezeryana alın beni desende malum devlet Hastanesi sezeryana çok karşı 😁🤭 her ebenin bakışında luften artık geliyo de diye yalvarıyorum bı yandan yelleyin çok sıcak diye ağlıyorum ve o an geldi ıkınma hissi gelince bütün ağrılar geçti var gücümle ıkınmıs olucam ki dişimin dolgusu düştu 🤭😁😁
17/01/2023 15.22 de dünyaya merhaba dedi Deva Alya 👼
Enfeksiyondan ötürü 5 gün yenidoğan yoğun bakımında yattık zor bir süreci tek başıma tamamlamak zorunda kaldım onun için ne dikiş kaldı ne bişey ama şimdi hepsi geçti kızım yanımda 3 aylık olucaz 🙏 uzun oldu ama olsundi her zaman dogurmuyoruz ki. 😁😁😁
Normal doğum yapcak anneler soruları alabilirim bizim hikayemiz bu 🙏♥️
Son olarak Allah bu duyguyu hakkıyla yapabilecek herkese tattirsin 🙏