Hamileligimin başından beri idrar yolu enfeksiyonuyla uraşıyorum sonra mantar çıktı ve geçmiyor herşeyi denedim batikomla yıkandı bir suru fitil kullandım sirkeli su sürekli kullanıyorum ped kesinlikle kullanmıyorum kilotlarımı 90 derecede yıkıyorum sürekli degiştiriyorum yok bitmiyor sürekli sulu akıntı oldugu için korkuyorum suyum gelse anlamam kurtulabilen var mı