Berfinaka Gokce35Z bende Karataş hastanesine gidiyorum 16000 sadece doğum içinde süsleme fotoğrafçı vs yok
Canimucizem Gokce35Z özel ege şehir hastanesinde olucak nasipse kontrollerimde orda oluyor en başından beri şuan için 12 bin normal 13,bin sezeryan dediler
MelisHayal Galen ve egepol dışardan doktorla 12000 ekstra doktor ücreti var.. ancak doktoru hastahaneden seçerseniz 15000,16000 bilginiz olsun
queenmerve MelisHayal fiyatı yeni mi sordunuz acaba ben doğum paketi olarak konuşmuştum 14.000 demişlerdi ama arttı mı fiyatı?
Gokce35Z MelisHayal bugün galeni aradım söylememişti fiyat olarak çok teşekkür ederim benim doktorum klinikte çalışıyor karataş Hastanesi’nin eski doktoruymus orayla anlaşması varmış 15 demişti yaza güncelleme gelicekmis o yüzden uygun hastane varmı diye düşündüm çok teşekkür ederim
MelisHayal queenmerve yani zaten paket diye satıyorlar illa fotoğrafcı var içerisinde.. belki doktora göre değişiyordur o bantta dedi bana.. benim doktorun dışarıdan geleceginden çok üstüne düşmedim açıkçası..
MelisHayal Gokce35Z Gokce35Z benim doğumum inşallah en geç 2 mayıs o süre zarfındq dışarıdan doktorla , doğum paketi dedigi içinde fotografcı olarak 11.900 birde işitme testi bebek için 400 tl..kan uyuşmazlığı olursa artı 1000 tl hiç gitmeyin yani yeni gittim 😀
queenmerve MelisHayal benim doktorum hastane içinden fotoğrafçı herşey dahil 14.000 konuştuk , dışarıdan bir doktor gelirse bu fiyat 12.000 tl+doktor ücreti olarak…
Esiraa Çınarlı hastanesi 9750 di içinde fotoğrafçı falan yok normalde aynı sezeryende fiyat değişmiyor
MelisHayal @“zlemtuncy”# zlemtuncy doktora göre değişiyordur belki benim için gerçi doktorlu fiyatı pek önemli değil doktorum dışarıdan
Simgesahin25 zlemtuncy bende egepole gidiyorum fakat henüz konuşmadık doğum ücretini vs normal yada sezeryan fark ediyor mu acaba
Esiraa Gokce35Z fiyatı hamile olduğumda 7buçuktu sonra aralıkta 9750 anlaştık zam gelmişti değiştimi bilgim yok
Canimucizem Gokce35Z benim nasipse Ekim ayında gelmese dicem ama bence gelir gibi geliyor bana gerçi sorduğumda yeni zamlandi demişti inşallah gelmez 😂