Aliiiiis Merhabalar 4+6 haftalık gebeyim ve kabızlık gaz sancısı var normal midir sizde yasıyor musunuz?
AzraFarah Aliiiiis ilk haftalarında çok normal, doktor kabızlık için ilaç verebilir. Ama bol bol su tüket,bende kabızlık problemi olan biriyim çok su tüketiyorum ve çok şükür o kadar kabızlık yaşamıyorum