Merhaba hanımlar bugün kontrol için gittiğimde bebeğin başı tam yerleşmiş rahim ağzını göremiyorum dedi doktor çatala yatırıp el ile muayene etti ve yarım cm açıklık var her an gelebilir başı tam yerleşik dedi, progestan fitil ve magnezyum verdi ve rapor verip yatmami istedi 3 hafta daha içerde tutmaya çalışalım kuvözde yatmasin kızımız dedi. Açıkçası biraz korktum ağladım doktorun yanindan çıkınca böyle birşey yaşayıp zamanında doğum yapan oldu mu?
Sürekli yatmam imkansız bir kızım daha var okula gidiyor onunlada ilgilenmem lazım. Uzulmemin sebebi sanki her an doğarsa ve ben onun için hazırlık yapamazsam diğer kızıma yetemezsem korkusuydu. 🥺