Elifasena Çok merak ediyorum devlette doğumlar nasıl oluyor tecrübeleriniz nelerdir ? Özellikle süleyman yalçında doğum yapan var mı ? Yada önereceğiniz istanbul anadolu yakasında devlet hastanesi var mı?