beyzacmvrc Berfino12 maşallah ya iyi tutmuşsun Allah kabul etsin ama bebeğin suyu falan azalabilir ara vererek tut bari. Ben iki gün tuttum çevremdekiler beni lincledi resmen tutma suyu azalır nasıl aç bırakıysun tam gelişim haftaları bilmem ne diye tutmuyorum bende ne olur ne olmaz 🥺
Berfino12 beyzacmvrc benimde ayni şekil ama valla iki cocukla cok zor olur sonra tutmak 31+ 4 haftada zaten oruç bitiyor o zmn bebek inş daha hizli kilo alir
A_Hatice 26+0 haftada 839 Gram 28 cm dedi boyumuz kısaymış erken doğum riskiniz var anneler neler yiyorsunuz boy ve kilosunu etkileyen bebeklerin
Yarenurayaz A_Hatice Erken doğum riskin olduğunu doktor nasil anladı alttan muaine mi oldunuz yoksa ultrasondan belli oluyor mu
Berfino12 Kizlar kiloyuda hic dert etmeyin ben ilk doğumuda oglumda 70 doğumdan ciktim 102 kilo oldum 5ci ayina kadar sonra kullandığım otumla 60kiloya düştüm kizimdada 60 hamile kaldim 64kiloyum suan 29haftalik olacam
ArvenMom Ftm16 bebeğe kilo aldırıyor ama doktorum kaşar süt muz bebekten ziyade anneye kilo aldırıyo haftada 2 tane muz yeterli kibrit kutusu kadar peynir 1 bardak süt anca dedi bebek değil daha çok sen kilo alırsın dedi doğru çıktı çok dikkat edilmesi lazım
Nzli_1204 Biz şuan 39 haftalık olduk 37 haftalıkken 3500 demişti kilosuna yarın gidicem bakalım ne kadar olmuş belki yarın doğumum da olabilir çünkü dün sancılarım vardı nişanim gelmişti gittim 1 cm Açilma varmış yarını bekliyorum bnde
beyzacmvrc Nzli_1204 sizinki 4 kiloya yaklaşmıştır ya geçmiştor belki Normal dogumsa kolay olur inşallah ♥️
Nzli_1204 Berfino12 Bende öyle istiyorum ama yarın kontrolüm var gidicem mecbur Açilmam ilerlememişse eve gelirim tekrar
Nzli_1204 beyzacmvrc şuan için normal doğum görünüyo yarın doktor ne dicek bakalım Rabbim hepimize yardım etsin inşallah
miraninannesi_ Berfino12 kız sen bilirsin doğum yapmışsın hiç açlık otunda karın ağrısı sancısı çektin mi o sancı doğum sancısıyla aynı eş değer olduğunu düşünüyorum bana evet de nolurrrrr :))) bende 95 kilodan 60 a sayesinde düştüm ama o karın ağrısı başa bela