ebrar123_ Benimde amniyon sıvısı fazla. 34+4 şuan. 28. Haftadan beri fazla. Şeker yüklemesi yapıldı sorun yok. Nedeni bilinmiyor. Yalancı sancı fazla olabilir. Erken doğum olabilir dedi. Çok şükür şimdiye kadar dediği hiç bişey olmadı. Dün kontroldeydik yine fazla dedi. Azaltmak için ne yapılır onu da söylemedi şimdiye kadar 🤭 Bebeğe bir zararı yok onu biliyorum. Sizde kafanıza takmayın.