Kızlar bir kaç gündür yürürken özellikle vajinama ani bir ağrı saplanıyor bir kaç saniyelik sonra geçiyor ara ara oluyor bu. 35+5 im normal olduğunu düşünüyorum ama merak ettim bu bir şeyin işareti olabilir mi acaba? Gelecek hafta 37. Hafta kontrolümüz ve çatı muayenesi var. Bebek 35 hafta kontrolünde dönmemişti acaba o döndü de onun baskısı mı bilemiyorum 🤷🏻♀️ bilenler aydınlatabilir miiii🤍