nur6565 gkcnn berbat bişey indirimden bin liralık bir ton ürün sipariş ettim hepsiburadadan adımı başka kargoya benim kargomada başkasını yapıştırmışlar gitti kargom şimdi diyorlar sana geleni iade et almak istediklerimi tekrar sepete attım 1500 tutuyor
hayatisigi nur6565 benim de adım doğruydu ama başka parçalar gelmişti iade gönderdim kendi ürünlerimi gönderdiler müşteri hizmetleri ile görüşseydiniz satıcı ebebek sonuçta o gönderiyor
Kyy01 nur6565 benim iade ettiğim şey teslim edilmiş gözüküyor kaç gündür uğraşıyorum sendeo değişik bı kargo bir sürü kargo var ona kadar yok muydu ne bilim