Hanımlar 3 gün oldu doğum yapalı, ilk sütüm gelmedi yeni yeni yoğun gelmeye başladı ama gelmedigi sürede sarılık olmuş malesef, doktor kilo kaybi yok dedi 3500 kilo 10-20 gr azalma olmuş onun dışında sarılık 17 değerindeymiş cok durmaz 1-2 gun dediler ama cok üzülüyorum bebeğimi öyle görmek içimi yakıyo, ışığa koyunca çok ağlıyor nasil durdurcam hic bilmiyorum. Hemen geçer mi sizce ne? Hızlıca iyileşmesi için napabilirim bebegime lutfen deneyimliler yardimci olun