Bebek2020 Şuan 4+5im kanamam oldu doktora gittim takip edecek. Regl gibi sancım var kanamam da adet gibi çok gelmiyo ama üç dört kez her sildigimde peçete dolu kan geldi. Böyle yaşayan var mı dış gebelik mi normalmi sizce başına gelen yazabilir mi
Alparslan22 Bebek2020 Bende o zamanlar öyleydim 2 ay sanki adet görüyordum sancı felan ama düşük riskiydi benimki şuan 18+5 olduk elhamdülillah geçer sizinkilere inşaallah canlar
happyvera Şu an aynı şeyleri yaşıyorum 6+4 kanamam peçeteyi doldurmasada her idrarımdan sonra geldi kahverengi ve pembe şeklinde
Alparslan22 happyvera ben ped takıyordum artık ne pecetesi kurtarmıyordu beni ama çok şükür atlattım hele ilk gebeliginiz ise kanama olabilir kimi uzun kanama olunca büyüklerimiz der ki erkek yerini temizleyerek geliyor diye benm de oğlum olacak inşaallah
Bebek2020 happyvera verdiğim beta testi sonucu çıktı 39 bu hafta için çok çok düşük ne yaşıyorum anlamıyorum
happyvera Bebek2020 ilk defa mı beta baktırdın? gebelik çok yeni olduğu için bu kadar düşük olma sebebi küçük olması yeni oluşuyor olması olabilir benimde 16 ve 27 idi 3 gün sonra 391 oldu ve 2 gün sonra 1400 ama kese görünmedi.. bekle bakalım kötü düşünme 🙏🏻
Bebek2020 happyvera ilk defa baktırdım ama benim hiç umudum yok kanamam gelmeye devam ediyor ve regl gibi sancı çekiyorum o kadar kötü bı durumki insan gerçekten yaşama amacını kaybetmiş gibi hissediyor