ipekmom_ MelisBerdo canım ben bi tane 10lu hastane çıkışı koydum içine extra çorap ekledim birde bez koydum. Battaniye falan zaten içinde oluyor setin
Busraakay_26 MelisBerdo sadece bebek için istiyorlar anne doğumdan sonra odada giyiniyor Bebek için de 10 lu takım ve bez yeterli olur
asyasemin MelisBerdo doğumhaneye poşetin içinde ince pazen battaniyesi bir zıbın bir bez birde takım birde şapka verdim gereksiz şeyler istemiyorlar
Aaaysee MelisBerdo zıbın,alt,üst,eldiven,şapka,bez,çorap,sarmaları için müslin örtü,soğuk olur üzerini örtüp getirirler diye de nohut battaniyesini koydum
MelisBerdo ipekmom_ peki havlu da koymak gerekir mi ben de hazırda olan bir hastan çıkışı vereceğim ama içinde havlu yok 😇
ipekmom_ MelisBerdo havluya gerek yok canım onlar kendisi temizliyor zaten bebişi :) ben sete ek sadece çorap koydum bebişe bide bez o kadar
Busraakay_26 MelisBerdo set halinde olduğu için direk size öyle veriyorlar Zıbın eldiven şapka kıyafeti battaniyesi hepsi bir kutu içinde toplu şekilde oluyor zaten
Busraakay_26 cauuv1 evet anne odada hastanenin verdiği ameliyat önlüğünü giyor sezaryen sonrasında o şekil odaya gelip sonrasında giyiniyor hatta terlikle falan gitmeyi önermiyorlar bizim burada eşyalar kaybolabiliyormuş
asyasemin cauuv1 tabi zaten eğer genel anestezili olursa baygın gibi olacaksın odana getiriyorlar ne zamN kendine gelirsen o zaman giyinebilirsin
AliBarlasveAnnesi Hile 10lu set olucak diye birşey yok battaniye çıtçıtlı badi tulum veya bir takım eldiven şapka çorap birde bez bu kadar yeterli bazı hastanelerde zaten koyduklarını ebe kontorl edip teslim alıyormuş eksik veya fazla var mi diye
Papatya111 5li hastane çıkışı aldım. İçinde alt üst takım, şapkası ve eldiveni var. Ekstra olarak zıbın, çorap, penye battaniye ve bez koydum :)
MelisBerdo Papatya111 aslında benim de planım böyleydi fakat insanlar bol bol koy deyince 10 lu hastane çıkışını ebe için ayırdım 😇
MelisBerdo MelisBerdo benim doğum mayıs ortasında gözüküyor fakat Ankara da yaşıyorum hava çok sıcak olmayabilir
Bir_prens_annesiiiii MelisBerdo bebek doğduğunda ebeye vermek için zıbın tulum ellik çorap şapka bez ince battaniye koymuştum ben