Ebrulianne06 Merhabalar bu testlern farkli adlandirmalarinin bir sebebi var mi hepsi ayni testler mi acaba? Yaptranlar varsa firma, fiyat ve memnuniyet bilgilerini verirlerse cok memnun olurum. Ankaradayim.
babyandmomyy Ebrulianne06 ben yaptırdım dokturm fetal dna sekreteri nift diyordu ingilizcesiydi sanirim yapılan işlem ayni 🌸
tunasmom Ebrulianne06 Ben ikili dörtlü testle uğraşmak istememiştim onun testin doğruluk payına çok güvendiğim için ve içim raha etsin diye yaptırmıştım Genoks firmasında yaptırdım ocak ayında 5500 dü sonra zam geldi ama ne kadar oldu bilmiyorum
Ebrulianne06 babyandmomyy oncelikle gecmis olsn sonucunuz iyi çıkmıştır umarim. Hangi firmaya ne kadr odedinz memnun kaldnz mi
babyandmomyy Ebrulianne06 benim kan da riskli çıkmıştı ikili taramada bir de ablamın down sendromlu çocuğu var genetiğimiz de yok test yaptırmıştı ama yine de ben çok korktum. testim çok şükür temiz geldi 9500 tl ye yaptırdım ben 9 günde geldi sonucu 🌿🌿 sizin de mi riskli çıktı
Ebrulianne06 babyandmomyy benm detaylida down riski cikti bacak boyu kisaligi ve karin cevresi kuculugu sebebiyle. Her gittgmde aminosentez diyolar ben de ona sicak bakmadim. O yuzden hizlica bu testi yaptrmak istiyorum. Firma ismini hatirliyo musunuz
babyandmomyy Ebrulianne06 neobona 🙏🏼 bence yaptırın amniyosentez çok az da olsa riskli bir işlem fetal dna çok basit allah korusun bu da riskli gelirse o zaman düşünürsünüz emin olmak isterseniz 🌿