15 haftalik hamileyim kanamam olmuştu geçti şimdi daha iyiyim ağrılarım devam ediyor fakat bugün doktora gittiğimde doktor bebeğin aşağıda olduğu yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi böyle bi sorunla karşılaşan var mı yukarı çıkar mı bebek acaba yoksa hep böyle mi geçer erken doğum riskinden VS korktum biraz