3 yıldır istiyorduk sürekli adet duzensizligim olur benim hala da öyleyim bu ay tedavi için başlamıştım doktora gittim adet gununde gel hormonlara bakalım dedi çok kafaya takıyorum kizlar elimde değil her umutlanmaktan yoruldum bu ay çok farklı olur diyordum belirtiler adet belirtisiymis önce dün lekelenmem oldu kahverengi sonra bugün kırmızı olunca adet oldugumu anladım ,çok üzgünüm 🥺😞😞