ebrarecem ben anlamadim canım. Nornalde kasiklarima daha cok vurur sanci kasilma. Ama dunku yaşadığım beni cok korkuttu. Sol kaburgam yerinden cikacak sandim. Bide oyle bi sertlik olusmustuki o tarafta. Diger tarafa dokundum yumusakti. Ama sol tarafim taş gibiydi. Dedim eger bu yalanci sanciysa dogerni dusunemiyorum. Oysa hamileligimden beri hic gözümü korkak alıştırmadim. Bide tuvalet ihtiyacim varmis gibi hissediyorum ama ondada tik yok. Bide dun hastanede dogum yapan yapana. Ayy o cigliklari söyleyemiyorum bile. Hemsirelerde bagiriyor onlara. Bagirmadan cekin sancinizi diye. Allah yardimcimiz olsun vesselam😣😣😣