Merhabalar, ben şubat 15te son adetimi oldum, Martın 22sindw test yaptım silik çizgi çıktı ve hemen kan vermeye gittim kan değerim ilk 16ydı… o gün doktora gittim kimyasal gebelikten şüphelendi, 5 gün sonra kan değerim 391e yükselmiş ama kese için yeterli değildi ve geçtiğimiz cuma günü değerim 2000 oldu, kese hala görünmedi. Vajinal muayene yapıldı yinede görülmedi. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Varsa paylaşır mısınız???