0918dmt Haftamdayım varis var gebelık öncesi yoktu benım vajınada bacaklarım cok agrıyo kalp damarada gttım bebeğin yaptıgını söyledı dize kadar varis corabı önerdı ılac falan bısey vermedı kadın doguma soyledıgımde orta basınclı külotlu varis corabı kullanmamı soyledı aldım ama gıyemedım cok sıktı hamıle taytları gıbı rahat degıl dı doktora kullanamadıgımı bebegın cok sıkıstıgını soyledım dogum sonrası kaybolacak zaten kulllanma dedı bosuna almıs oldum. Dınlenceksın uzanırken ayakların yukarıda olucak yurüyüş yasak bana bunlar dendı