Ftm124 Kızlar selam bizim oğlan 34+4 de 2600dü.37 de 3ü çok geçiyor mu bebekelr? Normal doğum istiyorum ablam 40ı geçkin doğurdu iri bebek olursa diye korkuyorum haftada kaç gram alıyo bu minnak davşanlar…
Busel Ftm124 benimde 34+6 da 2850 demişti yarın gidicem tam 37 oluyorum yarın öğrenmiş olucam bakalım
Aaaysee Ftm124 bebekten bebeğe değişir canım kilo alma olayı benim ki 34 2.300 dü 35 de gittim 2.500 olmuştu 1 hafta da 200 almıştı yani sonra 37 de gittim 2.800 dedi 2 hafta da 300 gram tek almıştı
Ftm124 Aaaysee bazen duruyor bazen hareketleniyor sanki ama bizimki hep bi tık fazlaydı ondan korkuyorum:) 32 de 2.050gramdı 34+5 de 2600. 2 haftada 550 gram almıs.