Mihrimahvuslat Esram_lina polikistik over sendromu diye bişeyden bahsetti mi sana canım bende de var aynısı fazlaca yumurtan oluyor sıralı bir şekilde
Elif2143 Esram_lina bendede bugun 3 yumurtamın oldugunu. 3. Nün asırı büyüdüğünü söyledı ama klomen kullandım ben. Bence tutma ıhtımalı var cunku yumurtan var guzel buyurse olur ınsallah
Esram_lina Mihrimahvuslat hayır öylesin demedi ama meyillisin dedi yumurtan çatlamış dedi hatta bakınca