Kızlar normal doğumu destekleyen,ilgili , tecrübeli Avrupa yakasında Sarıyer ,Şişli , Beşiktaş olabilir Dr önerisi olan var mı? Ben ota jinemed e gidiyorum fakat muayene 1300 test vs istiyorlar ekstra 4 bin TL tutuyor o kadar parayı doktora vereceğime bebeğin ihtiyaclarina harcarim.Ayrica test sonuçlarmi atıyorum ok sorun yok diyor.Dogum ucretide 35 bin felanmis.Daha uygun fiyatlı ve ilgili bir doktor önerisi olan var mı??