Mavisim099 Merhaba kizlar beşik alacagimda ölçüsü 60×120 içine kac ölçülerinde nevresim olur hiç bilgim yok bu konuda yardımcı olurmusunuz🥳🩷
SinemAkyldz_ Mavisim099 60 a 120 ideal olur diyorum ben de arkadaşımın beşiği de aynı boyda o öyle aldı benim beşiği 70 e 140 ben de 70 e 140 alıcam büyük alırsanız bu sefer çarşafı kayar oturmaz bence
Aysee1123 Tam geliyor çarşaf tam oluyor. Yorgan kılıfı zaten 100 e 150 oluyor. Onlar ona göre uyumlu oluyor yani merak etmeyin. İçeriklerinde herşeyin ölçüsü yazıyor.