Kızlar merhaba🫶🏻 Bugün idrarda rahatsız edici şekilde yanma şikayetiyle doktoruma gittim 17+5 haftalığım. İdrar tahlili verdim çok şükür enfeksiyon vb.yokmuş ama kum veya taş döküyorsun muhtemelen dedi doktorum ilaç da vermedi gerek yok bol bol su içelim dedi. Suyu sabahtan beri lıkır lıkır içiyorum fakat hala aynı şikayet bu sefer sağ yan tarafımda ağrı başladı 🥺 Başına gelen var mı? Ne iyi gelir, nasıl kolaylıkla düşürebilirim önerisi olan? 🥺