Benim bir arkadaşım polikistik over olduğundan şüpheleniyor ve bunun için doktora gitmek istiyor.Araştırmalarımıza göre adetin 3. Günü hormon testi yapılıyormuş. Doktora muayne için adetin 3. Gününü beklemeli mi yoksa şimdi de gittiğinde ultrosandan bakıp bilgi veriliyor mu?