Kızlar doktorum devletten özele geçti.doğumuma 65 gün var ve ben kendisinde doğum yapmak istiyorum.Doğum anında hang doktoru tercih ettiğimi söyleyebiliyor muyum?Yoksa hastane kafasına göre mi dr veriyor.Sonuçta özel paramı verip dr tercihini hastaneye bırakmak istemiyorum