Kızlar cuma günü bebişimiz 16+5 oluyor ve kontrol günümüz büyük ihtimalle cinsiyetimizi öğrenicez bu zamana kadar doktorumuz bir kız bir erkek bir kız bir erkek olarak gördü çok hareketlii buraya yanlış hatırlamıyorsam 13 veya 14 haftalık ultrason resmimizi bırakıyorum sizce cinsiyetimizi nedirrr🥔🥰

