Aytensezgin merhaba öncelikle cok gecmis olsun yaşadıklarınıza çok üzüldüm 😔 benim alt ast değerim normal çıktı fakat safra asit testim sınırda yani 10,10 çıktı. Doktorum gastroenterolojiye yönlendirdi mhrs de cok zor randevu bulabildiğim için ancak 17 mayısa alabildim. Bana çok uzun bi süre gibi geliyor. Kaşıntım her zaman yok ama ara sıra var. Yaşadıklarınızı okuyunca çok tedirgin oldum. Tavsiyeniz nedir alt ast normal olması iyi bi şey midir sizce? Özelde bir doktora gitmeli miyim?