kuzucumoglum Hemdemmm yok canım hiç görmedik onun faydasını sap simplex kullandık onunda pek görmedim en son bio gaia ve nurse harweys güzel geldi
Cey-cey Hemdemmm yok canm bosa fayda görürüm diye bekleme etmiyo 30 sene once annem banada kullanıyomus 🤣🤭 Biz zingo aldık hem iyi geldi hem uygun digerleri 200/300 tl falan ee bi kere almayla bitmiyo ⅔ ay kullanmakngerekiyo bence zimgo yu dene
Eemoom Hemdemmm ishal yapmıştı kızımı. Fayda çok az ediyordu. En etki eden damla sapsimplex olmuştu bizde. 4 aylık oldu kızım. Daha var evde. Bazen gazı çok olunca veriyorum