Arkadaşlar oğlum cumartesi bianda karın ağrısıyla birlikde rahatsızlandı ve şiddetli kusmaları başladı
Mide üşütmesi dedik
Bugün biraz daha iyi ama asla yemek yiyemiyor yavrum.
Dün akşamda eşimle bizim şiddetli karın ağrısıyla başladı ve ikimizde hem ishal hem kusuyoruz ve ayrıca su bile içsek suyu bile geri çıkarıyoruz karnımız aç halsiziz ama bir türlü yemek yemeyi geç su bile tüketemiyoruz.
Tabi kusarken şiddetli kasılma oluyor bebek büyük
Doğumu tetiklermi ??başına gelen varmı bu bir salgınmı acaba ??
Ailecek perişan olduk birazdan hastaneye geçeceyiz umarım serum iğnelerle toparlarlar bizi hiç böyle berbat olmamışdık