Dmrsld benim ilk kızım geçmemişti ödüm patladı ne oluyor diye eşimin amcasının kızı da oyle işitmiyi acaba genden mi geldi dedim 3 kez gitmiştik geçmemişti ordaki hemşire bitanesine gelmemişsin gibi yapacam suan sevk vermiyim son hak vericem bidahakinede geçmezse sevk verelim dedi 4 geçmişti kir falan kalabiliyor kulakta ama cihazda işitmiyo diye gözüküyordu evdeki seslere tepki veriyordu mesela eltimin oglu ufaktı 1 yaşındaydı eve gelmişti o sıra boş tencereye kaşıkla vurdu bebek aniden irkilerek uyanmıştı sizde öyle yapin ben ıslak mendilin boş poşetini haşur huşur sesini cikariyordum ona dönüp duruyordu resmn psikolojim bozulmuştu sizede çok geçmiş olsun iyi düşün ki iyi sonuçlar alabilesin insAllah