Merhaba hanımlar hamilelikte 2. Ayımıza az kaldı, arkadaşlarım her şey pahalılaşıyor indirimle alışverişe başla diyorlar, ailemde erkenden eşya alınmaz daha erken diyorlar eskilerin inandıkları bir şey var ondan herhalde. Sizler ne zaman başladınız alışverişe ve ne alarak başladınız