Mommyy0708 Kızlar bebeğim prematüre ve memeyi tam kavrayamıyor, ve sütüm az geliyor meme reddi olmaması için kaşık biberon kullandım ama beceremedim, eds yi önerdi hemşire ve sondasını aldım. Kullanan var mı nasıl pratik mi?