31+2 inanın heryerin şiş sabah kalktım ayağımın üzerine basamadım şişmiş yüzümde şişmiş ilk defa bu kadar kilo aldım 77 kiluuom öğlene doğru bi normalleşiyorum sonra tekrar şişmişim basıl veçiçek bilmiyorum ama daha şimdi böylesiyse doğuma kadar yürüyemicem heralde