Kızlar merhaba bugün doktora gittim kalp atışı ve bebek için bebek var kalp atış hızı yavaş dedi kalbi durabilir veya atışı yükselebilir dedi 3 gün sonraya çagırdı tekrar. İçime sinmedi başka bir doktorada gözüktüm o da sata göre 5+4 gözüküyor gec döllenme olabilir bu boyutlarda bebege göre kalp atım hızı normal dedi ikinci gebeligim ilki sorunsuz olmuştu bunda böyle şeyler duyunca çoook üzüldüm böyle olup saglıklı bebegi olan var mı?