Nuraslan1105 Kızlar ben 35 haftalık gebeyim bebeğim 33 hafta uyumlu hastanede 4 gün yattım ciğer geliştirici iğne yaptılar doktorlar 2 hafta daha beklemeye çalışıcaz doğum için dediler başına böyle bişey gelen var mı bebeğim doğarsa ne kadar kalacak küvozde
bitterciko Nuraslan1105 aynı iğneyi bende yaptırdım küvözde kalması haftadan daha çok kilo ve organ taramalarına bağlı . Ciğer geliştirici yaptırmanız iyi olmuş erken doğsa da küvözde kalmadan eve gidebiliyor
elizanakbulut Nuraslan1105 bende yaptırdım suyum azdı doğar riski ile 24 saat arayla 2 iğne oldum . şuan 35 . haftadayım idare ediyoruz . bütün hazırlıklarını yap ama endişelenme böyle böyle zaman geçiyor inşallah 38. haftaları görürüz