Kızlar adetimin 4. Gununden ıtıbaren 5 gun klomen kullandım. 13. Gunu yanı bugun doktora gittim kontrole 3 yumurtamın oldugunu bırının aşırı büyüdüğünü söyledı 1-2 gune catlar dedı. Bu surecte 1 durum bır ılıskı önerdı bırde duphaston verdı olursa tutunması için bu surecte ne yapmalıyım. Birinin cok buyumus olmasının sonucunda hamıle olan varmı