Emmis 37+5 haftadayım normal doğum pozisyonunda ama başı daha yukarda kanala inmemiş dedi, başına böyle bişey gelen var mı? Kaç haftadan sonra kanala indi sizinkiler acaba, yada kanala girmesi için ne yaptınız