Ertugrulum 36+5 Iki gundur bebegim cok asagi indi acaba kanala mi girdi oyle ki oturamaz oldum gorenler 1 haftaya dogurursun diyor tecrübeli anneler ne diyorsunuz 🙂🙂
MinikAdam Ertugrulum bende 36+ 2 yim ve sanki çıkmaya çalışıyor gibi baskı yapıyor arada da sancı giriyor korkmaya başlıyorum 🙈
DLiviyaEsor Bnde 36+3 um bnmde bebegim dogum pozisyonunda kafasi baya baski yapiyo heran cikicakmis gibi hissediyorum
Ertugrulum Onceden egilip kalkmak zordu simdi oturmak bile cok zorr fena sıkışıyorum Allah yardimcimiz olsun 🙂
Demdem08 Sancılar başladı ufaktan, birde ayaklarım uyuşuyor benim bazen. Hem korku hem heycan arasındayım🙈🙈
Ertugrulum Demdem08 dogumum nasil olur bilmiyorum ama bir an once kavusmak istoyorim ogluma tabi hayirlisiyla saglikla 🙂
Demdem08 Ertugrulum Geçen hafta kontrole gittiğimde dönmüştü benim kızım , nts dede ufaktan sancı çıktı çarşamba tekrar kontrol var bakalım ne olacak. Rabbim hayırlısıyla oğlusunu kucagına almayı nasip etsin inşallah 🙏💙 🤗
Ertugrulum Demdem08 bende sifir sancı cikti cuma tekrar gidicem hayirlisi 🙂🙂 sizde saglikla kavusun insaallah
gizemmm Ya bende 37+2 yim. Vajinal sancım oluyor bıçak saplanır gibi ama çok sık olmıyor bazen başı çok baskı yapıyor bazen yapmıyor Bende artık kavuşmak istiyorum çok merak ediyorum çok heyecanlıyım 🙈
Sinemm gizemmm bende 37+2yim aynı şikayetler bendede var cnm bende sabırsızlanıyorum yarın kontrol var bakalım neler olmuş 36 haftada kanala girmişti basi hayırlısı🙂
Sarayhelvasi Sinemm kanala girmesi için herhangi özel bi çaba harcanıyor mu acaba? Yani yürüyüş falan yapıyormusunuz? Çok merak ediyorum da
Sinemm Sarayhelvasi ben hiç bisey yapmadım cnm ama yürüyüş faydalı diyorlar cağı agrım olduğu için çok yürüyemiyorum malesef
Demdem08 Defneninannesi Sizi bir odaya alıyorlar kablolar var kalın lastikli bez gibi onu karnınıza baglıyorlar 20 dakika falan sürüyor tahmini.