Sibellg06 Hanımlar merhaba, haftaya Perşembe detaylı ultrasonum mevcut gidenler bilgi verebilir mi nasıl bir süreç, etrafımda ki çoğu insan çok korkuttu. Bilgi verebilir misiniz haftam 21+0 şuan 🙏🏻🥹
Honeymom17 Sibellg06 korkulucak ne var ki korkutuyolar cildirmis millet. Tam tersi cok guzel bebisini yarim saat boyunca goruyosun renkli ultrasonla hatta yuzunu gosterirse cok guzel bir hatira fotografi bile veriyolar🥰 Normal muayene gibi dusun canim ultrasonla karindan bakiyolar sadece daha detayli o yuzden uzun surebilir 30 40dk kadar
Aybarsmom_ Sibellg06 Detaylı ultrason kadar güzel bişey var mıymış cevrendekiler ne diyerek korkuttu Allah aşkına 🙄🙄 Bebeğinin her organını her uzuvunu tek tek görüyorsun bundan daha güzel bişey var mı 🥺
nerminnn_ Sibellg06 daha bu gün yaptırdım yaklaşık 50 dakika sürdü bütün organlarına uzun uzun bakıldı hiç acı yok gayet normal muayene gibi yüzünün 6 tane fotosunu verdi diğer çektiği bütün resimleri de cd ye attı keşke muayenelerde böyle olsa uzun uzun baksak bebişlerimize🥰
Sibellg06 Honeymom17 Çok teşekkür ederim.. etrafımdaki çoğu insan bilinçsiz karnın çok acıyacak vs bir sürü cümle konuştular biraz korktum
Sibellg06 Aybarsmom_ Nasipse oğlumun ismi de Aybars olacak 🥹 Teşekkür ederim. Etrafımdaki çoğu insan malaasef aynı düşünceleri düşünmüyor sizler gibi..
Aybarsmom_ Sibellg06 bizimki de Aybars olucak inşallah ☺️☺️ güzel olan şeyleri bile olumsuz düşünerek etkiliyorlar maalesef biz tane annişleri😌 inşallah gayet sağlıklıdır bebisiniz hiç stres yapmayın💙
Ozoooo Sibellg06 ayrıca karnınız felan ağrımayacak normal her muayenede gittiğimiz gibi bakılıyor karından biraz uzun sürüyor sadece o kadar sevgilerimle 💐
Lavina Sibellg06 korkulacak olan ne milet kafayı yemiş 😂 utrasonda evladınızı göreceksiniz hemde renkli bir şekilde çok güzel birşey zaten utrasona giriyoruz detaylıda aynı tek fark herseyine bakılıyor ve yarım saat evladının herseyini izliyorsun çok severim keşke her hafta girsem detaylı utrasona daha gecen hafta girdim çok güzeldi 😂
Cge_14 Sibellg06 korkulacak nesi olabilir acaba. O kişiler ne yaşamış merak ettim . Canım normal bir muayene gibi doktor sana her şeyi anlatıyor bak burası şu boyu kilosu kafasını ellerini parmaklarını her yerini söylüyor bence çok da eğlenceliydi.
Kaderisa Sibellg06 3 gün once girdim ayrıntılı ultrasona korkacak hiçbirşey yok hiiç acımıyor ki normal doktorun ultasona bakıyor ya aynısı sadece daha detaylısı o kadar
Kalbiimde2can Korkulcak birsey yok bu insanlar ne merakli böyle korku sacmaya anlamiyorum?! Yani detayli ultrason 6 senedir degismediyse cok güzel biseYdi hatta bugün 2,5 saat sonra biz gidicez detayliya 🥰