meftunee_ Bende GYNO FERRO sanol kullanıyorum. Aç karnına ve yemeklerden 1.5-2 saat önce olduğu için sabah erkenden içiyorum eşim işe giderken 7 gibi uykuya devam 😂 o ara bulantı vs hissi olmuyor sadece su şişkinliği oluyor (extra Prilam kullanıyorum birde). 10 gibi yeniden uyanıp aktif şekilde kahvaltıya geçiyorum. Onuda deneyebilirsiniz.